شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقانشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان

به گزارش پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان در آستانه فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جملات برگزیده پیرامون این روز را منتشر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جملات برگزیده پیرامون یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرد.

« بسم الله الرحمن الرحیم »

«گزیده جملات یوم الله ۱۲ فرودین»

الف ) گـزیـده بیـانـات حضـرت امـام خمیـنـی «رحمت الله علیه»:

۱ـ روز داوزدهم فرودین ، روز امامت امت و روز فتح و ظفر ملت بزرگ ایران است.

۲ـ در روز داوزدهم فرودین ، همه و همه به ندای آسمانی واعتصموا بحبل الله جمیعا لبیک گفتند.

۳ـ یوم الله ۱۲ فروردین ، ملت رشید ایران ، رشد سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب ثابت کردند.

۴ـ ملت ایران در روز ۱۲ فرودین ، با رای قاطع به جمهوری اسلامی، آغاز حکومت عدل الهی را اعلام کرد.

۵ـ صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست.

۶ـ مبارک باد بر شما ملت عزیز ایران ، روز ۱۲ فرودین که در آن تمام اقشار با رای مستقیم خود به حقوق خود رسیده ، و در آن فرقی بین زن و مرد و اقلیت های مذهبی و دیگران در اجرای عدالت نیست.

۷ـ در روز ۱۲ فرودین ، طاغوت دفن شد و طغیان و سرکشی به دنبال او دفن می‌شود ، و کشور از چنگال دشمنان داخلی و خارجی و چپاولگران و غارت پیشگان نجات یافت.

۸ـ اینک شما ملت شجاع، پاسداری جمهوری اسلامی هستید. اینک شما هستید که باید این اثر الهی را با قدرت و قاطعیت حفظ کنید و نگذارید بقایای رژیم متعفن که در کمین نشسته‌اند و طرفداران دزدان بین‌المللی و نفت‌خواران مفتخوار در بین صفوف فشرده شما رخنه کنند.

۹ـ اینک شمایید که باید مقدرات خود را به دست بگیرید و مجال به فرصت طلبان ندهید ، و با قدرت الهی که مظهر آن جماعت است ، قدمهای بعدی را بردارید ، و با فرستادن طبقه فاضله و امنای خود در مجلس موسسان، قانون اساسی جمهوری اسلامی را به تصویب برسانید، و همان طور که با عشق و علاقه به جمهوری اسلامی رأی دادید ، به امنای امت رأی دهید تا مجالی برای بداندیشان نماند.

۱۰ـ تشکیل جمهوری اسلامی نه تنها ارادۀ ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد ، بلکه این بارقۀ امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن ها رنج و درد ، جلوه ای از وعدۀخداوند تبارک وتعالی را شاهد باشند.

۱۱ـ من به دنیا اعلام می کنم که در تاریخ ایران چنین رفراندومی ( در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ ) سابقه ندارد که سرتاسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوق ها هجوم آورده و رأی مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتی را برای همیشه به زباله دان تاریخ دفن کنند.

۱۲ـ من از این همبستگی بی مانند که همه به ندای آسمانی واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا لبیک گفتند و به اتفاق آرا به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند و رشد سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب ثابت کردند، تقدیر می کنم.

ب ) گـزیـده بیـانـات مقـام معظـم رهبـری «مدظله العالی» :

۱ـ دوازدهم فروردین ، روز زنده شدن اسلام است.

۲ـ روز جمهوری اسلامی جزء مهمترین وپربرکت ترین وتعیین کننده ترین روزهای تاریخ ماست.

۳ـ جمهوری اسلامی متکی به یک ملت مؤمن ، سرافراز ، اصیل و ریشه دار است.

۴ـ انقلاب اسلامی ایران موجب ولادت مولود پربرکتی به نام جمهوری اسلامی شد.

۵ـ روز ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی است که یکی از مهم ترین اعیاد امت ما در میان ایام الله وخاطره های انقلاب به حساب می آید.

۶ـ امروز نظام جمهوری اسلامی یکی از مقتدرترین نظام هاست.

۷ـ ایستادگی قدرتمندانه نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار متکی به استقامت نیروهای عظیم مردمی است.

۸ـ جمهوری اسلامی متمسک به اسلام وپرچم اسلام در دست جمهوری اسلامی ایران می باشد.

۹ـ روز ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی است که یکی از مهمترین اعیاد ملت ما در میان ایام الله و خاطره های انقلاب به حساب می آید.

۱۰ـ جمهوری اسلامی امروز نقش آفرین سیاست های جهانی در پاره ای از بخش هاست.

۱۱ـ برای اولین بار بعد از دوران صدر اسلام یک حکومت و نظامی اعلان شدکه دارای دو خصوصیت مردمی بودن و الهی بودن است.

۱۲ـ روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی نظیر در تاریخ کشورماست .

۱۳ـ « ۱۲ فروردین» ، نقطۀ مکمل و متمم انقلاب و بیست و دو بهمن بود.

۱۴ـ خلاصه محصول بیست و دو بهمن روز جمهوری اسلامی ، روز دوازدهم فروردین بود.

۱۵ـ «۱۲ فروردین» ، فقط روز عید مردم ایران نیست ، بلکه عید همه کسانی می تواند باشد که مسلمانند.

ج) گـزیـده جمـلات دعـوت بـه مـراسـم :

۱ـ حرم مطهر و منّور امام خمینی « رحمت الله علیه » در ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ و در سالروز شهادت جانسوز حضرت امام موسی کاظم «علیه السلام » ، از ساعت ۱۰:۰۰ صبح بار دیگر شاهد تجدید میثاق با انقلاب اسلامی و آرمان های بلند معمار کبیر آن و تأیید دوباره مردمی است.

۲ـ بزرگداشت ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ در چهلمین سالگرد تثبیت و استقرار نظام و در سالروز شهادت جانسوز هفتمین اختر تابناک آسمان امات و ولایت ، حضرت امام موسی کاظم «علیه السلام » ، درحرم مطهر و منور حضرت امام خمینی « رحمت الله علیه » از ساعت ۱۰:۳۰ صبح ، با حضور مردم قدرشناس و همیشه در صحنه ایران برگزار می شود.

۳ـ در سالروز شهادت جانسوز هفتمین اختر تابناک آسمان امات و ولایت ، حضرت امام موسی کاظم «علیه السلام » ، مراسم عزاداری و بزرگداشت چهلمین سالگرد استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در روز دوشنبه یوم الله۱۲ فروردین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در حرم مطهر حضرت امام خمینی « رحمت الله علیه » با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی ، با حضور اقشار مختلف مردم و دلدادگان انقلاب اسلامی ، برگزار می شود .

۴ـ مراسم بزرگداشت ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ روز دوشنبه ، در سالروز شهادت جانسوز حضرت امام موسی کاظم «علیه السلام » در حرم مطهر حضرت امام خمینی « رحمت الله علیه » از ساعت ۱۰:۰۰ صبح با سخنرانی وزیر اطلاعات و با حضور عاشقان آن حضرت برگزار می شود.

۵ـ در چهلمین سالگرد تثبیت و استقرار نظام برآمده از انقلاب اسلامی و آرای عمومی مردم ، در روز دوشنبه ۱۲ فروردین ماه ، همزمان با سالروز شهادت جانسوز حضرت امام موسی کاظم«علیه السلام» ، از ساعت ۱۰:۰۰ صبح در حرم مطهر و منور حضرت امام خمینی « رحمت الله علیه » گردهم می آییم تا ضمن عزاداری برای آن حضرت و زنده نگه داشتن آن روز تاریخی و تاریخ ساز ، بار دیگر بر آن رأی انقلابی و حماسۀ بزرگ مهر تأییدی دوباره بزنیم.

د) گـزیـده جمـلات تبیـینـی و تـحلیـلـی :

۱ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ مهر تأیید مردمی به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

۲ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ فریاد رسا و بلند آری ملت همیشه در صحنۀ ایران به نظام اسلامی است.

۳ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ روز تثبیت نظام و به ثمر نشستن سال ها مبارزه و جهاد وخون پاک هزاران شهید لاله گون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

۴ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ روز قطع دستان طمعکار استکبار ـ استعمار و استثمار غرب و شرق از کشور و سرنوشت آن است.

۵ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ روز وحدت و اتحاد ملی مردم غیور و قدرشناس ایران حول محور انقلاب اسلامی و نظام منبعث از آن است .

۶ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ ثمرۀ خون پاک شهیدان گلگون کفن انقلاب و اجر صابران و صاحان و مجاهدان فی سبیل الله است.

۷ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ رأی به حکومت الله و قرآن است ، که در تمامی امور کشور و جامعه ساری و جاری باشد.

۸ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ روز نفی هرگونه طاغوت و استکبار و ظلم و روز تأیید حکومت توحیدی الله است.

۹ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ تجلی عزم و ارادۀ راسخ ملی مردم همیشه در صحنۀ ایران اسلامی است.

۱۶ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ سرآغاز حیات واقعی جمهوری اسلامی است.

۱۰ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ یادآور حماسه پرافتخار حضور مردم ایران در صحنه انتخابات است، حماسه ای که در آن میلیونها ایرانی از اقشار مختلف جامعه، یکپارچه بر علیه طاغوتیان صف کشیدند و به نظام جمهوری اسلامی «آری» گفتند.

۱۱ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ تجسم عینی اراده های راسخ و عزم ملی عموم قاطبۀ مردم ، در تأیید انقلاب اسلامی و تثبیت حکومت اسلامی است.

۱۲ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ سالروز تولد اولین نظام مردم سالار دینی در جهان ، روز رویش آیه های سبز انقلاب اسلامی ، روز حاکمیت استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی در ایران است.

۱۳ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ جلوه‌ای از پیروزی مستضعفان بر مستکبرین، روز تثبیت انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز تحقق حکومت عدالت محور جهانی و ظهور جمهوری اسلامی ایران در سپهر سیاست بین‌الملل ، گفتمانی نوین ، غنی و امیدبخش برای محرومان و مستضعفان را سبب شد.

۱۴ـ ‘یوم الله ۱۲ فروردین’ ؛ چهلمین سالگرد تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آری بلند ملت به برقراری جمهوری اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان

By maktab

سیدامیرحجازی مدیر موسسات قرآنی دهاقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *