هیات رزمندگان اسلام دهاقانهیات رزمندگان اسلام دهاقان

به گزارش پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به نقل از ایکنا؛ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان فارس همراه با دیگر مردم، مجموعه‌ها و دستگاه‌ها با حمایت‌هایی چون اسکان، طبخ غذا، تهیه لوازم بهداشتی و … به کمک سیل‌زدگان آمده‌اند.
براساس این گزارش، اسکان بیش از ۱۴۰ خانواده در مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان، تعمیر بیش از ۵۶ خودرو از لحاظ برق، مکانیکی و …، طبخ بیش از ۱۸ هزار پرس غذا(صبحانه، نهار، شام)، تعمیر ۳۴ عدد تلفن همراه، تعمیر ۱۴ عدد یخچال، تهیه ۱۷۶ دست پوشاک و لباس گرم بزرگسال و کودک، تهیه ۱۸ کارتن لوازم بهداشتی، حضور مداوم ینورهای امدادمی در مناطق بحرانی به صورت گروه‌های چهار نفره وانتقال خانواده‌های گرفتار در سیل با تریلی و .. از جمله این اقدامات بوده است.
محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان فارس گفت: از ساعات اولیه وقوع سیل تمام مؤسسات و مراکز قرآنی استان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی و افراد سیل زده شدند و وسایل و امکانات رفاهی از سوی جامعه قرآنی مردمی استان فراهم شد.
همچنین در راستای این همیاری نیز گروه سه نفره جهت راه‌اندازی آشپزخانه سیار در منطقه آق‌قلا استان گلستان، از سوی اتحادیه قرآنی استان انجام گرفته است.

هیات رزمندگان اسلام دهاقان
هیات رزمندگان اسلام دهاقان

By maktab

سیدامیرحجازی مدیر موسسات قرآنی دهاقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *