نصب ۳۰۰ المان نوروزی در کلانشهر اصفهاننصب ۳۰۰ المان نوروزی در کلانشهر اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان از نصب ۳۰۰ المان نوروزی در شهر اصفهان خبر داد و گفت: این المان‌ها، شامل هنرهای محیطی، هنرهای کاربردی، فضاسازی مکانی، کارت‌پستال‌ها، حجم‌های نوری و سفره‌های هفت‌سین است.

به گزارش پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به نقل از پایگاه خبری ربیع، حسن مؤذنی بابیان اینکه، سازمان زیباسازی شهر اصفهان با نصب المان‌های دائم و موقت و نورپردازی‌های ویژه و با شعار فصل نوبهار به استقبال سال نو می‌رود، اظهار کرد: پروژه‌های نورپردازی شامل نورپردازی خیابان کمال اسماعیل، خیابان مطهری، نورپردازی ویژه بر روی نمای غربی و جنوبی بانک ملی واقع در خیابان سپه، ویدئو مپینگ و اجرای سقف نوری در میدان امام حسین (ع) ابتدای چهارباغ پایین انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان گفت: نصب کارت‌پستال‌های سه‌بعدی با موضوع تبریک سال نو و ولادت امام علی (ع) در مناطق مختلف شهر اصفهان و المان‌های نوری گرافیکی با موضوع عید نوروز و تقارن آن با ولادت امام علی (ع) بر روی عرشه پل‌ها در ورودی شهر و رینگ سوم از دیگر اقدامات این سازمان برای فضاسازی شهر برای نوروز است.

وی افزود: حدود ۳۰۰‌ المان شامل هنرهای محیطی، هنرهای کاربردی، فضاسازی مکانی، کارت‌پستال‌ها، حجم‌های نوری و سفره‌های هفت‌سین در مناطق ۱۵ گانه شهری نصب خواهد شد.

مؤذنی بابیان اینکه مکعب‌هایی با تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان در مدخل ورودی‌های شهر، نمادهای سروها در ورودی گلستان شهدا و دیواره پازلی شهدا در گلستان شهدا باهدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نصب می‌شود، تصریح کرد: تابلوهای نقاشی کودکان با ابعاد ۶۰ در ۸۰ که با همکاری خانه کودک انجام‌شده است و نصب بوم‌های نقاشی در ابعاد ۲.۳۰ در ۲ که هنرمندان از انجمن نقاشان به‌صورت زنده بر روی آن‌ها نقاشی می‌کشند از دیگر ‌اقدامات برای نوروز است.

وی خاطرنشان کرد: نصب پلاک شناسایی آثار هنرمندان شاخص اصفهان در خیابان‌ها ازجمله اقدامات نوروزی این سازمان خواهد بود.

نصب ۳۰۰ المان نوروزی در کلانشهر اصفهان
نصب ۳۰۰ المان نوروزی در کلانشهر اصفهان

By maktab

سیدامیرحجازی مدیر موسسات قرآنی دهاقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *