ثبت‌نام دوره‌های تربیت مربی قرآن در سال جدید از ۱۵ مهرماه توسط مکتب القرآن نورعترت شهرستان دهاقان آغازشد:

سیدامیرحجازی ،   با اعلام این خبر گفت: ثبت نام دوره‌های جدید تربیت مربی قرآن ویژه بانوان و آقایان در رشته‌های مختلف در این شهرستان از ۱۵ مهرماه آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود:  مؤسسه در نظر دارد در سال تحصیلی جدید  اقدام به برگزاری دوره‌های متنوع تربیت مربی قرآن و معارف دینی به‌صورت حضوری و غیر حضوری کند.

حجازی در رابطه با این دوره‌های تربیت مربی اظهار کرد: دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی، تجوید، مفاهیم، حفظ قرآن و نیز دوره تربیت مبلغ حجاب و عفاف از جمله رشته‌های این دوره‌های تربیت مربی است که با حضور مربیان و کارشناسان مختلف برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گواهینامه‌های دوره‌های مختلف پیش از این، از مراجع ذیربط صادر شده که امید است در آینده نزدیک در مراسمی که با حضور فارغ التحصیلان این دوره برگزار خواهد شد، گواهینامه‌های این افراد اعطا شود.

حجازی تصریح کرد: همچنین به نفرات برتر هر دوره نیز هدایایی اهدا خواهد شد و کسانی که در این دوره‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اند، نیز عضو اولین مجمع مربیان و داوران شهرستان خواهند شد و از مزایای ویژ‌ه‌ که در حال برنامه‌ریزی است، بهره‌مند می‌شوند.

By maktab

سیدامیرحجازی مدیر موسسات قرآنی دهاقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *