پیام تسلیت مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان

متن پیام تسلیت مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان درپی درگذشت نابهنگام سیدمهدی فاطمیان پیشکسوت قرآنی وحافظ کل قرآن کریم

(وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ* الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)

▪️درگذشت مرحوم مغفور سیدمهدی فاطمیان پیشکسوت قرآنی وحافظ کل قرآن کریم که تلاش چشمگیری رابرای برگزاری محافل درشهرستان انجام دادند رابه خانواده محترمشان وبازماندگان آن فقید سعید و جامعه بزرگ قرآنی تسلیت عرض می نمایم.
بدون شک خداوند متعال بندگان صالح خود را به نقص اموال ، و نفوس امتحان می کند و صابران و شکیبایان در این راه را به بهشت برین بشارت می دهد.

بدون شک زحمات ارزشمند این پیشکسوت قرآنی فداکار و خدمتگزار جامعه موجب سعادت ابدی و نیل به حیات طیبه و همجواری با ائمه معصومین علیهم السلام و بهره مندی از عنایات خاصه امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام در بهشت برین خواهد بود .

برای ایشان از خداوند متعال رحمت و غفران الهی و همجواری با ائمه معصومین در بهشت برین و بهره مندی از عنایات خاصه ولی الله الاعظم حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و برای بازماندگان صبر و شکیبائی مسئلت می نمایم.

جمعی ازمردم شهیدپرور و قرآن دوست شهرستان دهاقان

پیام تسلیت مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان

By maktab

سیدامیرحجازی مدیر موسسات قرآنی دهاقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *