روز ملی اهدای خون و سالروز تاسیس سازمان انتقال خون در دهاقانروز ملی اهدای خون و سالروز تاسیس سازمان انتقال خون در دهاقان

پیام مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به مناسبت فرارسیدن١٨ فروردین روز جهانی بهداشت و روز سلامتی

بسمه تعالی

اسلام ، دین پاکی و پاکیزگی است و قرآن که گنجینه هدایت و معرفت است علاوه بر نسخه های اعجاز بخش اخروی اش ، آکنده از آموزه های پاکیزگی و بهداشت فردی و اجتماعی است ؛ « ما آب را از آسمان برای پاکی و پاکیزگی فرو فرستادیم . » قرآن سرمشق سعادت و سرافرازی در دنیا و آخرت است که با بکارگیری توصیه های سودمندش سلامت دنیا و آرامش آخرت تامین می شود .

١٨ فروردین، روز جهانی بهداشت و روز سلامتی است . بهداشت یعنی نیکو نگه داشتن و نگهداری از نعمت سلامت . بهداشت یعنی دانش پیشگیری ؛ که گام اول سلامت جسم و روان است . امروز روز سلامتی است که به واقع زیباترین هدیه آسمانی است .

بهداشت در واقع زیر بنای فعالیت های اقتصادی و پیشرفت های اجتماعی یک ملت است و سلامت جامعه در گرو رعایت اصول بهداشتی می باشد و جامعه سالم و تندرست می تواند از منافع خود دفاع ، و حقوق خود را کسب کند.

مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در این خصوص فرموده اند :

بهداشت مردم باید وجهه همت قرار گیرد .

روز جهانی بهداشت ، روز علاقمندی به دنیای سالم گرامی باد

هفته قرآن،عترت ونمازگرامی باد

پیام مدیرپایگاه قرآنی دهاقان به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن،عترت ونماز

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند سبحان را شاکریم که سه نعمت قرآن، عترت و نماز را به ما ارزانی داشت و به شکرانه این نعمات الهی هفته گرامیداشت قرآن و عترت را در شهرستان دهاقان فرصتی می دانیم تا فعالیت های خالصانه خود را در محضر این سه منشور نورانی ارزیابی نماییم، تا مطمئن شویم چه میزان در انجام بخشی از تکالیف الهی خویش در این زمینه موفق بوده ایم.ما مفتخریم که کتاب نهج‌البلاغه که بعد از قرآن بزرگ‌ترین دستور زندگی مادی و معنوی و بالاترین کتاب رهایی‌بخش بشر است و دستورات معنوی و حکومتی آن بالاترین راه نجات است، از امام معصوم(ع) ما است. ما مفتخریم که ائمه معصومین(ع)، از علی‌بن ابیطالب(ع) گرفته تا منجی بشر، حضرت ولی‌عصر(عج) که به قدرت خداوند قادر، زنده و ناظر امور است، ائمه ما هستند.
پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان از تمامی اساتید بزرگوار، مربیان عزیز و سخت‌کوش که در طول سالیان خدمت خالصانه‌ خود، تمام عزم و توان خود را در راستای تربیت نسل پیشگامان تمدن نوین اسلامی به کار گرفته‌اند، سپاسگزاری می‌نمایم و از قرآن پژوهان عزیز که بار سنگین ساختن آینده این انقلاب برعهده آنان است می‌خواهم همواره با استعانت از خداوند متعال، تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، انس با قرآن کریم و تدبر در آیات نورانی آن و توجه ویژه به اقامه فریضه نماز، کوشا باشند؛ زیرا آینده پرافتخار انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان، ایران اسلامی، نیازمند تلاش صادقانه و خستگی‌ناپذیر جهادگران عرصه‌های علمی و فرهنگی است.

از خداوند متعال می‌خواهم به همه جامعه قرآنی توفیق دهد که با بهره‌گیری از آموزه‌های دین مبین اسلام بتوانیم تمام توان خود را در راستای ترویج وگسترش فرهنگ قرآنی به کار گیریم.

هفته قرآن،عترت ونمازگرامی باد

By maktab

سیدامیرحجازی مدیر موسسات قرآنی دهاقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *