پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان طی پیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب ( س) و روز پرستار را به پرستاران شهرستان دهاقان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

پیامبر اکرم (ص)فرمود:

کسی که یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل (ع) محشور خواهد کرد و او همانند برق خیره کننده و درخشان از صراط عبور می‏کند.

پرستاری در فرهنگ اسلامی ما جایگاه بسیار رفیعی دارد، پرستاری هنری است بی نظیر و تخصصی است بی همتا. پرستاری تنها مراقبت از علائم حیاتی بیمار نیست، فقط نگهبانی از مرز حیات بیمار نیست بلکه دمیدن روح زندگی است. پرستاران و سایر رشته های وابسته نقش مهمی در حفظ و ارتقاء سلامت جامعه دارند و یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند.

سالروز ولادت این بانوی بزرگ موقعیت مناسبی است برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری.

پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان سالروز ولادت پرستار ستاره های درخشان ایمان و عفت، حضرت زینب (س) را به یکایک پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان و به همه آنانی که از پس ابر حیاء و عفت، باران عاطفه می بارند و با نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری می کنند به ویژه پرستاران شهرستا دهاقان، تبریک و تهنیت عرض می نماید و از درگاه ایزد سبحان توفیقات روزافزون را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) خواستاراست.

ولادت حضرت زینب ( س) و روز پرستار بر پرستاران زحمت کش شهرستان دهاقان مبارک باد
روز پرستار دهاقان/پرستاران شهرستان دهاقان

By maktab

سیدامیرحجازی مدیر موسسات قرآنی دهاقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *