سید امیر حجازی مدیر پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان یکم تیرماه روز ملی اصناف را تبریک گفتسید امیر حجازی مدیر پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان یکم تیرماه روز ملی اصناف را تبریک گفت

سید امیر حجازی طی پیامی اول تیرماه روز ملی اصناف را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اول تیر ماه روز ملی اصناف است،خانواده بزرگی که سهم عمده ای در تحولات اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی وحتی سیاسی این مرز وبوم در قرن های گذشته و بویژه دهه های اخیر تاریخ پر فرازو نشیب ایران داشته وجایگاه آنها هیچگاه توسط هیات های حاکمه نادیده گرفته نشده است.

اصناف در همه ادوار گذشته در مقاطع حساس و پر حادثه کهن کشور ایران نقش آفرین بوده و همواره در کنار مردم از نزدیکترین اقشار به نهاد دینی جامعه و مورد اعتماد و وثوق جامعه محسوب میشدند.درشرایط فعلی نیز سهم جدی اصناف دراقتصاد ملی و تاثیرگذاری اجتناب ناپذیر آنها در تحولات اجتماعی و سیاسی، بازهم فعالان جامعه صنفی را در معرض توجه قرارداده و حتی در برهه هایی از دوره های اخیر انسجام ،یکپارچگی واقتدار اصناف را هدف گرفته وگاهی نیز آنها را از حرکت در جهت ارتقاء سطح نقش آفرینی و اثر بخشی،توسعه گرایی وهمگام شدن با تغییرات دنیای جدید باز داشته است.

امروزتوجه به مولفه های اساسی توسعه و ارتقاء بهره وری ،همراه شدن باپیشرفتهای چشمگیر تکنولوژی و پوست اندازی سازمانهای صنفی در مسیر حرکت به سمت نوآوری با بهره گیری از آموزش و پژوهش در حوزه های مورد نیازگمشده ی واقعی خانواده ی توانمند اصناف سرزمین پرافتخارمان است تا یکبار دیگر با نگاههایی فارغ ازبخشی نگری و منفعت طلبی فردی و گروهی،همه توان و استعداد خود را در راه توسعه اجتماعی، اقتصادی،فرهنگی و سیاسی اصناف بکار گرفته و زمینه های جهش در تاثیر گذاری ،رونق همه جانبه و ایفای نقش واحد در اداره ی کشور فراهم نمایند.

اینجانب ضمن تبریک آغازین روز تیر ماه،روز ملی اصناف،به جامعه بزرگ صنفی کشور امیدوارم درسایه ی همدلی ، یکپارچگی و اتحاد تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی و زعامت رهبری معظم انقلاب شاهد شکوفایی روز افزون این حوزه باشیم.وبه همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد مردم شهیدپرور دهاقان تبریک وتهنیت عرض نموده و از تلاش ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمت کش، در راستای کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار قدردانی می نمایم.

سید امیر حجازی مدیر پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان یکم تیرماه روز ملی اصناف را تبریک گفت
سید امیر حجازی مدیر پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان یکم تیرماه روز ملی اصناف را تبریک گفت

پیام تبریک مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به مناسبت فرا رسیدن عید فطر ، عید بندگی و طاعت

ماه خدا به پایان رسید و بساط میهمانی حق تا سال آینده برچیده شد؛ اما خوب می‌دانیم که درهای رحمت الهی بر روی بندگان صالح الهی همیشه باز است. رمضان فرصتی استثنایی بود که هرکس به اندازه توان خود از خوشه های رحمت الهی چید. هرکس در این ماه تلاش کرد، به اوج بندگی رسید و خوشا به سعادت بندگان مخلص خدا که قدر فرصت دانستند و در گرمای تابستان مجاهدت نمودند و نگذاشتند فرمان الهی بر زمین بماند.

رمضان ماه نیکی ها و پاکی ها بوده و هست. در این ماه قلب انسان رئوف می‌گردد و گرایش به خوبیها زیاد. رمضان تمرینی است برای یکسال آینده. برای روزهایی که شیطان در کمین نشسته تا خط انحراف را نشان خلایق الهی دهد و آنها را از رسیدن به ا… باز دارد. تحفه این ماه تقواست و رسیدن به قله های ایمان هدف آن.

اینک که پس از یک ماه تلاش و ایستادگی به مقصد فطر رسیده ایم باید خود را برای مقابله با وسوسه های ابلیس آماده کنیم و با سلاح تقوا به جنگ طاغوت درون برویم. رمضان به ما آموخت که عده ای در این جهان گرسنه اند و نیازمند دستگیری مؤمنان. در طول سال سنت حسنه احسان و نیکوکاری را نباید فراموش کنیم و تا می توانیم در این راه اقدام نماییم.

فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بندگی و طاعت را به جامعه بزرگ قرآنی ومردم ولایتی وشهیدپرور دهاقان تبریک عرض نموده و از درگاه مقدس حضرت دوست برایشان طلب مغفرت و سعادت می نمایِم.
پیام تبریک مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به مناسبت فرا رسیدن عید فطر ، عید بندگی و طاعت

هفته سلامت درهاقانپیام تبریک مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به مناسبت هفته سلامت

پیام تبریک مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به مناسبت هفته سلامت

بسم الله الرحمن الرحیم

چه زیباست که با فرارسیدن موسم بهار ،مانیز همگام با طبیعت ،باورهای نابه جای خود را هرس کنیم تا شکوفه های افکار پاک ومثبت برشاخسارتنومند باورهای سبزمان شکوفا شوند .

سپاس پروردگار یکتا را که ما را در مسیر حفظ و ارتقاء سلامتی اشرف مخلوقات خویش قرار داد
.
.بدین وسیله اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت کشور، خصوصا اساتید، کارکنان، دانشجویان و کلیه پرسنل شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهاقان،همزمانی هفته سلامت باحلول ماه شعبان که یک رخداد فرخنده است را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک شما عزیزان را مسئلت می نمایم.

هفته سلامت درهاقان
پیام تبریک مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به مناسبت هفته سلامت
پیام تبریک مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به مناسبت عید سعید مبعث پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلمپیام تبریک مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به مناسبت عید سعید مبعث پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد

بیست و هفتم ماه رجب، یادآور واقعــه ی عظیم عالم خلقت، مبعث و معراج فخر کاینات و خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) می باشد مبعث و معراجی که سراسر رحمت و هدایت و سعادت برای بشریت در طول تاریخ بوده و تا ابد نیز چنین خواهد بود.
اینجانب ضمن عرض صمیمانه ترین تبریکات و شاد باش های قلبی خویش به محضر مردم شریف و نجیب شهرستان دهاقان، تداوم عزت و سربلندی همه عزیزان را تحت لوای یکه سوار شب معراج و گل سرسبد رسولان الهی، حضرت ختمی مرتبت (ص) از آستان خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

پیام تبریک مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به مناسبت عید سعید مبعث پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم
پیام تبریک مدیرپایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به مناسبت عید سعید مبعث پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم

By maktab

سیدامیرحجازی مدیر موسسات قرآنی دهاقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *