اکیپ های ویژه پلیس در حاشیه زاینده رود مستقر می شونداکیپ های ویژه پلیس در حاشیه زاینده رود مستقر می شوند

به گزارش پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان به نقل از اصفهان- ایرنا – فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی زاینده رود و شمار بیشتر گردشگران در نوروز ۹۸، اکیپ های ویژه پلیس به منظور افزایش امنیت مسافران و کاهش جرایم مانند سرقت در حاشیه زاینده رود مستقر می شوند.
سردار مهدی معصوم بیگی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این گروهها به طور ۲۴ ساعته و بویژه در پارک ها حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: ماموران آشکار و پنهان پلیس در محل های شلوغ و بویژه مراکز خرید حضور دارند تا ارتکاب جرم کاهش یافته و از سرقت پیشگیری شود.
وی به مردم توصیه کرد در هنگام خرید و پرداخت بوسیله کارت بانکی، سعی کنند کارت را در اختیار فروشندگان نگذارند و از اعلام رمز و بویژه با صدای بلند بپرهیزند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت بیشتر از اموال در ایام نوروز، تصریح کرد: ذخیره پول نقد، جواهر، طلا، سکه و ارز در خانه کار درستی نیست و شهروندان این گونه اموال در اختیار صندوق امانات بانک قرار دهند.
به گفته معصوم بیگی در روزهای قبل فردی دستگیر شده که ۱۰ هزار کارت بانکی را کپی و افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از کارت های بانکی را برداشت کرده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ارایه اطلاعات حساب و کارت بانکی از پشت تلفن به افرادی که خود را مسئول تحویل جوایز معرفی می کنند، اشتباه است و در برخی مواقع می توان از آن به عنوان کلاهبرداری اینترنتی یاد کرد.
وی نصب دوربین مدار بسته، آیفون تصویری، زنگ خطر و استفاده از نگهبان محله، مجتمع مسکونی و اداری را به عنوان راهکارهایی برای کاهش جرایمی مانند سرقت نامید.
به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان پنجشنبه گذشته گفت بازگشایی زاینده رود در نوروز ۹۸ قطعی است تا این رودخانه همزمان با سال نو در کلانشهر اصفهان جاری باشد.
به گفته عباس رضایی مسافران نوروزی سال قبل استان حدود ۲٫۵ میلیون نفر بودند و پیش بینی می شود این میزان در نوروز پیش رو ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یابد.

اکیپ های ویژه پلیس در حاشیه زاینده رود مستقر می شوند
اکیپ های ویژه پلیس در حاشیه زاینده رود مستقر می شوند

By maktab

سیدامیرحجازی مدیر موسسات قرآنی دهاقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *