میلاد امام رضا (ع) دهاقانمیلاد امام رضا (ع) دهاقان

به گزارش پایگاه قرآنی شهرستان دهاقان، سیدامیرحجازی با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

میلاد سراسر نور و با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برای دوست داران ولایت، مبین محبت، ایثار و سخاوت به فرزندان نبوت و عصاره عشق به راه راستین اسلام ناب محمدی است. یازدهم ذیقعده مصادف است با میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که افتخار میزبانی ایشان نصیب مردم ایران شده است.

مشهدالرضا (ع)، شهری که قلب تمام عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت برای آن می‌تپد، شهری که میزبان حرم باصفای امام مهربانی‌ها شده و پناهگاه نیازمندان و دل شکستگانی است که چشم در گرو کرم علی ابن موسی الرضا (ع) دارند. در ایام میلاد امام رضا (ع) تمام عاشقان این امام رئوف خود را به مشهد می‌رسانند تا خاطر خود را با خاطره خوش زیارت بارگاه مطهرش مزین کنند.

اینجانب سالروز ولادت باسعادت آفتاب عالمتاب سرزمین ایران و نگین خراسان، ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام را به عموم ملت آزاده ایران و خصوصاً مردم شریف شهرستان دهاقان تبریک و شادباش عرض نموده و آرزوی توفیق روز افزون در پناه آن امام همام را برای همه هموطنان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

میلاد امام رضا (ع) دهاقان
میلاد امام رضا (ع) دهاقان

By maktab

سیدامیرحجازی مدیر موسسات قرآنی دهاقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *